Politica de retur

• Conform Legii nr. 449/2003, actualizata in 2008 si OG. 34/2014, puteti returna unul sau toate produsele cumparate din magazinul nostru online, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea fizica a produsului, fara penalitati sau invocarea unui motiv.

Ce trebuie sa faceti in cazul unui retur ?

Orice client Recharge Center are posibilitatea de a returna produsele, fără nici un motiv, în termen de 14 de zile de la achiziționare.

Condițiile de retur

• Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract in termen de 14 zile, fara a preciza motivele. Pentru a exercita dreptul de retragere Cumparatorul este obligat sa notifice RechargeCenter.ro printr-o notificare scrisa pe email (office@rechargecenter.ro).

• In cazul in care produsele cosmetice nu sunt primite in aceeasi stare in care au fost livrate, RechargeCenter.ro nu va realiza returul sumei aferente produselor. Prin deschiderea ambalajelor individuale în care au fost livrate produsele comandate înseamnă că produsele au fost desigilate pentru ca sunt cele comandate şi corespund cerinţelor dvs, aceste produse nemaiputând fi returnate catre RechargeCenter.ro si nemaiputand face obiectul dreptului de retragere de catre Cumparator.

• Coletul trebuie să fie returnat prin curier national ( nu se accepta returul cu Posta Romana)

• Transportul returului este suportat de client

• Returul se realizează la adresa Str. Fabrica de Caramida, nr. 1A,Vila 68, sect. 1, Bucuresti pentru SC Recharge Center SRL.

• În cazul în care produsul primit de dumneavoastră nu este cel comandat, daca unul dintre produse a ajuns neconform (scurs, sticla s-a spart in timpul transportului etc.) se solicită anunțarea acestui fapt în termen de 24 h de la primirea comenzii. Produsul nu se va înlocui dacă sesizarea se va face după acest termen. Sesizarea se va realiza pe adresa de email office@rechargecenter.ro însoțită de poza produsului neconform iar problema va fi soluționată în cel mai scurt timp posibil.

Diminuarea valorii bunurilor returnate

• Intelegem ca in mediul online Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica bunurile inaintea cumpararii produsului, de aceea dorim sa aducem la cunostiinta faptul ca, pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumparatorul trebuie să le manipuleze produsul în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic. De exemplu: Cumparatorul trebuie sa NU foloseasca uleiurile esentiale, apele florale sau sarurile de baie un anumit timp si ulterior sa doreasca sa faca retur.

• In cazul in care Cumparatorul isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat Bunurile (produsele sunt desigilate/ folosite/ manipulate gresit), Cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor. Pentru a fi mai expliciti, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie de 40%-60% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparator la receptionarea Bunurilor returnate. Aceasta contravaloare va fi returnata de catre Vanzator in contul bancar furnizat de Cumparator in 7 zile de la data in care s-a luat la cunostinta acest fapt.

Ce trebuie sa faceti in cazul unui schimb de produse ?

• Sa ne notificati intentia de a schimba produsul / produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail: office@rechargecenter.ro, document livrat cu curierul etc.) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor.

• Sa le ambalati corespunzator, astfel incat pe parcursul transportului sa nu se deterioreze.

• S.C. Recharge Center va suporta plata transportului de tur -retur al coletului cu produsul/ produsele care doriti sa fie inlocuite, in cazul in care : 1) comanda dumneavoastra de inlocuire are o valoare mai mare de 250 lei ; 2) produsele trimise, in ciuda celor 3 verificari obligatorii efectuate de echipa noastra, sunt cu defecte sau 3) produsele expediate nu sunt cele din comanda dumneavoastra, 4) Informatiile oferite despre produs in magazinul nostru online difera substantial de produsul comandat si livrat.

• In cazul in care doriti sa inlocuiti produsele deja comandate si livrate pentru ca nu va plac sau nu se mai potrivesc cu ceea ce va doriti, vom accepta fara probleme inlocuirea acestora, dar cu o taxa de transport de 30.00 lei (15 lei returul comenzii initiale + 15 lei livrarea noilor produse alese). Pentru a evita acest cost, va rugam sa va uitati la pozele si informatiile oferite in site, iar daca aveti intrebari, nu ezitati sa ne contactati pentru a va oferi toate informatiile dorite, astfel incat produsele alese si comandate sa vi se potriveasca perfect.

• Procedura de schimb produse: cand curierul ajunge la dumneavoastra cu noua comanda, va rugam sa ii predati coletul cu produsele comandate initial. Documentul de transport (AWB) care trebuie sa insoteasca acest colet se gaseste in folia protectoare de plastic de pe coletul care va ajunge la dumneavoastra sau vi-l putem trimite pe adresa de mail pentru a-l printa si introduce in plicul de plastic pe care curierul vi-l va pune la dispozitie.

• In cazul in care comanda dumneavoastra de inlocuire are o valoare mai mica decat comanda initiala, vom achita diferenta de pret in contul dumneavoastra bancar pe car ni-l puteti transmite pe email impreuna cu numele titularului. Pentru comenzile initiale achitate cu cardul prin EuPlatesc, rambursarea diferentei se va face direct pe card, prin aceeasi platforma de plati, in maxim 3 zile de la primirea coletului returnat.

Contactati-ne: (+40) 729 496 084

E-mail: office@rechargecenter.ro

S.C. Recharge Center S.R.L.

Soseaua Colentina, numarul 4, sect. 2, Bucuresti